Titulada Superior pel Conservatori Superior de Música d’Aragó, estudiant amb D. Apellániz i A. L. Quintana, i el Quartet Casals a l’especialitat de música de cambra. Posteriorment amplia els seus estudis a l’Escola d’Alts Estudis Musicals de Santiago de Compostela, on rep classes de Bàrbara Switlaska. Al llarg de la seva formació ha rebut classes de M. de Macedo, A. Polo, D. Martínez, C. Pestalozzi, D. Ethève, A. Mata, J. Marie Gamard. A l’àmbit del Violoncel barroc realitza cursos amb V. de Hoog, L. Luckert, O. Centurioni, Itziar Atutxa.
Ha estat membre de la JORVAL, Orquestra Concerto-
München, Jove Orquestra Nacional d’Espanya, Orquestra Jove de la
Simfònica de Galícia, amb les quals va treballar sota la direcció de J. Pons, A. Zedda, J. Ross, M. Gilbert, J. Mora, P. Rizzo, V. Pablo Pérez i M. Zumalave. Ha col·laborat amb l’Orquestra Simfònica de Galícia, la Reial Filharmonia de Galícia i l’Orquestra de València.
És membre fundador del grup de música antiga “Música Trobada”. Des de la seva fundació el 2009, Música Trobada busca posicionar-se com una plataforma de recerca, recuperació i difusió de música antiga i barroca, principalment de patrimoni musical hispànic i valencià, amb figures clau com Joan Cabanilles o Pasqual Fuentes Alcàsser. Al costat de Música Trobada ha actuat a diferents espais com el Palau de la Música de València, la sala Alfons el Magnànim, el Museu de Belles Arts de València, l’Auditori Molí de Vila de Quart de Poblet, o el TAMA d’Aldaia. També ha actuat en cicles i festivals com els de la Societat Filharmònica de València, Desert de les Palmes, Serenats al Claustre de la Nau, Graus, Benasc, Huesca, MusAS de Sagunt, FEMAP, Peníscola, Vélez Blanco o la Setmana de Música Sacra de Requena, entre d’altres. L’any 2019, amb Música Trobada va presentar la primera edició del Curs de Cant Renaixentista i Barroc de Requena, amb la col·laboració de l’ajuntament d’aquesta ciutat. Des del 2018 ofereix, a més, diversos cicles de concerts al Museu de Belles Arts de València.
Amo Música Trobada ha enregistrat 3 discos: «Joan Cabanilles: la música d’un temps» (Assisi, 2011); «Ab llicència o sense: Els villancets al valencià de Pasqual Fuentes(La Mà de Guido, 2017); i «Lamentatio: les lamentacions de Pasqual Fuentes» (DCB Producciones/Crissanjor S.L., 2020)
Des d’octubre del 2016 ocupa com a interina la càtedra de Violoncello Barroc al departament de Música Antiga, al Conservatori Superior de Música de Castelló, Salvador Seguí. També en l’àmbit de la docència ha rebut formació de Mètode Suzuki de la mà d’Arantza López, Rubén Rivera i Chantal Latil, finalitzant aquesta formació el 2013. Com a professora Suzuki ha treballat a Utem Escola de Música i Cordes Espai Educatiu. Des del 2019 dirigeix el seu propi projecte pedagògic musical: VOLUTA Escola de Música. Imparteix també cursos a l’escola KORTJAKE (Bèlgica), Anne Van Laar Cello School (Holanda), CELLOFEST Summercamp, i diverses escoles de Polònia, així com a diferents edicions del Curs Nacional Suzuki d’Espanya. Des del 2019 també és instructora del Mètode Suzuki per l’European Suzuki Association.