Professora Superior de Música pel Conservatori Superior de Música de Barcelona, especialitats d’Harmonia, Composició i Instrumentació i de Pedagogia musical; Llicenciada en Història de l’Art i Doctora en Musicologia per la Universitat Autònoma de Barcelona.
Actualment es professora del Departament de Composició del Conservatori Superior de Música de Castelló i professora col·laboradora en la Universitat Oberta de Catalunya; també ha impartit docència a la Universitat Pompeu Fabra, a la Universidad Católica de Valencia i a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.
Com a investigadora ha participat en projectes relacionats principalment amb la recuperació i difusió del patrimoni musical català i espanyol i la catalogació d’arxius, financiats per institucions com ara la Dirección General de Investigación Científica y Técnica, la Generalitat de Catalunya i el Centre for Eighteenth Century Musical Studies. És autora de diversos llibres, articles i col·laboracions en diccionaris d’història i estètica de la música, i és constant la seua participació en congressos nacionals i internacionals.
La seua obra com a compositora s’inicià amb el Petit poema per a quintet de metall, op. 1, de 2002, al qual seguí la sèrie de suites per a orquestra de corda Evora, Hesperia, per a piano, op. 5, la Sinfonietta-Concerto, per a flauta i orquestra, els Psalms per a soprano i orquestra, op. 12, i unes altres composicions per a diverses agrupacions instrumentals, fins a arribar a les seues darreres obres publicades en 2016, com ara A Song for the Wind for piano and symphonic wind band, American Suite per a orquestra, Samsonita per a piano i orquestra i Sing your song per a orquestra. Forma part també de Music in Art: Iconography as a Source for Music History, The Ninth Conference of the Research Center for Music Iconography (City University of New York) i de la Fundation for Iberian Music (Research Center for Music. City University of New York).